[O2FL] Miga kontrolka świec żarowych, proszę o analizę logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tower007
    Classic
    • 2012
    • 32

    #26
    Stuki to nie czujnik. Wyniki pomiarów też wskazują na wtrysk. Czujnik być może swoją drogą.
    Czujnik wymieniony, błędów nie ma ale problem z lekkim klekotem na zimnym silniku dalej jest. Dzisiaj rozmawiałem z osobą od Gładyska - temat nie jest taki łatwy. Generalnie w 80% uszkodzeń w tych wtryskach to uszkodzona cewka która jako część zamienna nie występuje. On regenerują taki wtrysk z używanych części dając na to 2 lata gwarancji. Cena kosmos - za wjazd na serwis diagnostyka plus demontaż wtrysku 300 zł + około 800 zł regeneracja !

    Rozmawiałem także z innym serwisem specjalizującym się we wtryskach i oni w ogóle tych wtrysków Siemensa się nie imają bo podobno są problematyczne

    Na allegro widzę że można kupić nowy za 750 - 800 zł tylko nie wiem jak z ich jakością.
    Wciąż drążę temat. Dziwi mnie tylko to że wszyscy mechanicy powtarzają żeby wymieniać jeden uszkodzony wtrysk a na pozostałych jeździć gdzie znowu czytając forum można wyczytać żeby wymieniać cały komplet.

    Dzisiaj kupiłem na allegro regenerowany wtrysk od firmy Pezal z Gdańska. Dałem 400 zł z gwarancją na 12 miesięcy - stary wtrysk ma być do zwrotu. W sobotę wymieniam dam znać jak poszło.

    [ Dodano: Pon 10 Paź, 16 20:06 ]
    Zakupiony regenerowany wtrysk założyłem w sobotę. Niestety mimo że miał być sprawny "nowy" wtrysk jeszcze bardziej lał pomimo prawidłowej adaptacji.

    Dzisiaj wtrysk odesłałem do Pezala ale już wiem że będą schody bo przez telefon sprzedawca sugerował że wtrysk jest Ok natomiast dlatego wyszły większe przelewy bo pozostałe wtryski mam do wymiany....czy jest coś w tym prawdy ? :?:

    Nadmienię tylko że na tym regenerowanym wtrysku samochód przy dodawaniu gazu chodził jak traktor.
    Pozdrawiam,
    Maciek

    Komentarz

    Pracuję...